×
Kies uw land
Sluiten
About Récompenses-distinctions-Groupe-Ayming-1920x650

Prijzen en erkenning

Ayming België genomineerd als Trends Gazelle 2019

Ayming werd genomineerd als Trends Gazelle 2019 in de categorie middelgrote bedrijven uit het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Hierbij worden snelgroeiende bedrijven in termen van omzet, personeel en managementpraktijken beloond.

Deze nominatie bewijst dat Ayming België een volwaardige speler is van de Belgische economie.

Ayming Frankrijk bovenaan in de ranglijst 2019 van beste adviesbureaus

Dankzij het vertrouwen van haar klanten wordt Ayming erkend bij de beste adviesbureaus en staat de groep bovenaan de ranglijst 2019 van het tijdschrift Capital.

Ayming wordt aangeduid als één van de beste adviesbureaus in de volgende categorieën:

  • Aankoop, Supply Chain
  • Optimalisering van de kosten 

Het tijdschrift Capital benadrukt dat de Groep vier sterren kreeg in de categorie “Optimalisering van de kosten“.

In samenwerking met het onderzoeksinstituut Statistica heeft het tijdschrift Capital de tweede editie gepubliceerd van zijn exclusieve ranglijst van beste adviesbureaus in Frankrijk in 29 verschillende deskundigheidsdomeinen.

Ayming Duitsland, winnaar van de prijs “German Brand Award”

Ons team in Duitsland had het genoegen om op 21 juni 2018 in Berlijn de prijs “German Brand Award” in ontvangst te nemen in de categorie “Corporate services“, voor ons werk inzake de nieuwe identiteit van de groep alsook zijn nieuwe visuele universum.

Johannes Doelle, directeur van Ayming Duitsland, ontving de beloning in aanwezigheid van meer dan 600 gasten uit de zakenwereld, de politiek en de media.

Deze prijs toont de invloed van onze groep in Europa; we zijn er heel trots op en zien het als een aanmoediging om de invloed van al onze vestigingen te blijven ontwikkelen.
Johannes, heel hartelijk bedankt om ons vertegenwoordigd te hebben tijdens deze bijzondere gelegenheid en om de kleuren van Ayming te dragen. ”

Hervé Amar, Chairman Ayming

De prijs “German Brand Award” is de eerste beloning die alle disciplines van het beheer van het merk omvat en die de beste merkstrategieën in Duitsland huldigt. De commissie identificeert de ontwerpers en designers van baanbrekende originele merken, volgens de mate waarin het merk een essentiële succesfactor voor de ondernemingen is, stelt ze voor en beloont ze.

De organisatoren zijn het Duitse Merkeninstituut (German Brand Institute) en de Duitse Designraad (Rat für Formgebung), opgericht in 1953 op initiatief van de Bundestag.